torsdag 12 juli 2012

And then one day... I GOT IN!

Jag vet att jag lovade komma tillbaka när jag hade fått beskedet och berätta hur det kändes, och jag vet inte om jag kan förklara riktigt. Men lättad, lycklig och helt matt på samma gång är nog i närheten.
Jag vet att många omkring mig tycker att det blir långt bort, men jag kan inte låta bli att känna att jag ser fram emot detta underbara äventyr. Det känns så rätt för mig att jag inte känner mig det minsta skyldig när jag tackar ja och börjar skriva listan på allt som skall göras innan flytten.

Lycka är att se sina drömmar framför sig.

2 kommentarer:

  1. Det svåra kommer sedan när man upptäcker att man befinner sig mitt uppe i sina drömmar... Men det är värt även detta, för varje kamp är värd det!!! Gratulerar, kära kusin!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack kära kusin, jag har känt den här drömmen växa fram omkring mig, men först nu ser jag en möjlig helhet och det är underbart. Och det är klart att vi får ses och fira detta snart :D

      Radera