tisdag 26 november 2013

Airsoft my new passion

Jag vet att det var längesen jag var inne här nu och jag vill kunna skylla på skolan och allting, men sanningen är att jag inte känt att jag har haft någonting spännande att skriva om. Men nu har jag någonting i mitt liv som jag bara inte kan sluta tänka på och investera tid i. Airsoft har varit ett intresse i flera år nu, men jag hade ingen att dela detta intresse med så jag lade det på is. Jag hade tryckt undan det så pass att jag hade glömt bort känslan, tills jag bestämde mig för att träffa ett gäng killar som jag bara pratat med online innan. Så från spel på pc:n till spel i verkligheten, ett alldeles för enkelt steg.
Jag var och filmade när de körde airsoft och var efter detta inställd på att det inte var aktuellt att börja med denna aktivitet.
Det tog mig ungefär en vecka innan jag började titta på att köpa en egen bössa. Mitt intresse vaknade igen och jag är nu med i styrelsen för en förening som har ett stort intresse av airsoft och som välkomnat mig med öppna armar.
Min kreativitet har vaknat tillsammans med detta och en hel del av det jag gör nu är kopplat till airsoften och detta härliga gäng. Jag kommer aldrig ångra att jag började med detta, för jag känner nu att jag hittat en viktig del av mig själv som får mig att må riktigt bra. Finns det något bättre?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar