onsdag 22 februari 2012

Fit for fight

Nu när jag faktiskt har bestämt mig för att sluta vara en mes och faktiskt inse att jag vill detta mer än någonting annat... så har min inspiration kommit tillbaka. Jag har en ganska invecklad idé för mitt självporträtt och ser fram emot att göra det till något av det fräckaste jag skapat :D

En vis väninna sade till mig för ett litet tag sedan att jag kanske har blivit aningen bekväm, vilket fick mig att inse att min rädsla bodde i det jag sedan en bra tid kallat min kokong. Jag vill lämna min lägenhet och börja en resa som jag är säker på tar mig till en plats där jag får den frihet som jag längtat efter så länge jag kan minnas.

Så nu lägger vi undan tankar på möjliga misslyckanden och rädslor för saker vi inte kan styra. Välkommen du stora utmaning och möjlighet, här kommer jag!

4 kommentarer:

  1. Du slutar ju inte upp med att inspirera mig, din underbara tok!!

    Så härligt så härligt :) Jag vill ha dina tankar NU!

    SvaraRadera
  2. Det är härligt att se innehållet i din tankar spilla ut och forma en text.
    Du kan skriva - oxå!

    puss
    faster

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar, jag har inte tänkt sluta med det, har liksom fastnat för det nu :)

      Radera