fredag 2 juli 2010

Så var jag där igen...

Att jag aldrig kan låta bli. Förra året bestämde jag mig för att inte ha någon Halloweenfest i år. Mest för att jag lägger alldeles för mycket energi på en fest som är för stor för min lägenhet och lägger sedan för mycket pengar på denna event.

Det gick bra länge att tänka på annat, att inte känna det bekanta suget efter musik av Danny Elfman m.fl. Men nu kommer det smygande minsann. Det räcker med en liten snutt musik från batman, men nådastöten kom ur min mp3spelare nyss. Introt till tales from the crypt.

Mina planer och idéer blir större för varje år, och detta är inget undantag.

Vi får väl se om jag kan hålla mig i skinnet, får se om jag kan distrahera mig själv med lite lustigheter i sommarsolen i helgen :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar