måndag 16 april 2012

Signed, sealed and hopefully delivered

NU har jag sökt till utbildningen i Skellefteå, jag tänker bli attributmakare (rekvisita för film och teater) och hoppas innerligt att jag kommer in i år, annars måste jag vänta ett år och söka igen och vem vill vänta på att få följa en dröm?
Jag har jobbat med arbetsproverna till denna ansökan i vad som känns som månader, men det är snarare veckor. Hur många har jag inte koll på längre, men min ansökan var komplett när jag skickade iväg allt i onsdags förra veckan. Först nu känns det som att verkligheten har kommit ikapp mig.
Brist på sömn och konstant arbetande med diverse konstverk gjorde mig aningen förvirrad, och då frågar man sig i alla fall en gång om det är värt det.
KLART DET ÄR!

Så nu får jag försöka att inte bli knäpp under tiden som jag väntar på besked, som vanligtvis dyker upp runt midsommar om jag inte minns fel... så tills dess, fixa resten omkring mig.

Skall se om jag kan få lägenheten till mina standards inför försäljning som jag satsar på i sommar. För jag vill tro att jag blir antagen :)

Ha en bra dag allihop!

2 kommentarer:

  1. Här händer det grejer!!! Jag ser så mycket fram emot att komma hem till Göteborg och få prata om allting med dig :) Jag hållr tummarna för att du kommer in. Det finns få saker som är så underbara som att få följa en dröm, även om man ibland kan känna det som om man inte har något "kvar" efteråt! Men sedan blir man glad igen ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ser också fram emot att ses, känns som det finns en hel del att prata om nu. Och även om min dröm är långt in i framtiden så känns detta steget riktigt roligt :D

      Radera